Veelgestelde vragen
Delen
-
Hoe kan ik betalen?
-
Hoe vaak komen jullie?
-
Wassen jullie het hele jaar door?
-
Komen jullie ook met regen?
-
Kan ik een afspraak annuleren?
-
Hoe kan ik een afspraak annuleren?
-
Hoe lang van te voren moet ik een afspraak annuleren?
-
Kan ik mijn afspraak verzetten?
-
Moet ik altijd thuis zijn?
-
Hoe weet ik wanneer jullie komen?
-
Wassen jullie ook binnen?
-
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Na afloop van onze schoonmaakwerkzaamheden ontvangt u een rekening door de brievenbus. Hierop staat alle informatie welke u nodig heeft om de betaling te voldoen. Onze betalingstermijn is 14 dagen na factuurdatum.
Ook is er de mogelijkheid om contante betalingen te voldoen. Mocht u contant willen betalen, geef dit van te voren aan bij onze collega's, dan zullen ze na de werkzaamheden bij u terug komen.
Vermeld alstublieft uw adres als betalingskenmerk/omschrijving bij de betaling.
BJ Schoonmaakdiensten werkt met standaard frequenties. Onze frequenties zijn afhankelijk van uw locatie en uw wensen. Voor glasbewassing zijn de meest voorkomende frequenties: 6, 8 of 12 weken.
Voor overige schoonmaakdiensten hanteren wij meestal (half) jaarlijkse frequenties.
Eventueel éénmalige schoonmaakdiensten zijn mogelijk. Hiervoor hanteren wij een meerprijs.
Jazeker! Onze collega's leveren hun service het hele jaar door. De jaargetijden maken geen verschil aan onze service.
Uiteraard. De regen heeft geen effect op de kwaliteit van onze service, immers wij ontvetten het glas waardoor de regendruppels van de ramen afglijden. Hierdoor hoeft u niet bang te zijn dat na een regenbui de ramen weer vies zijn.
Mocht u willen afmelden in verband met slecht weer kan dit alleen als dit minimaal 24 uur voor onze dienstverlening wordt doorgegeven. Eventuele afmeldingen binnen 24 uur zullen in rekening worden gebracht.
Ja dat kan, als dit tijdig wordt doorgegeven.
Mocht u willen afmelden kan dit alleen als dit minimaal 24 uur voor onze dienstverlening wordt doorgegeven. Eventuele afmeldingen binnen 24 uur zullen in rekening worden gebracht.
Indien u een afspraak wilt annuleren kunt u dit doen door een e-mailbericht of een whatsapp bericht naar ons te sturen. U ontvangt van ons een bevestiging dat wij uw annulering hebben ontvangen.
Mocht u willen afmelden, kan dit alleen als dit minimaal 24 uur voor onze dienstverlening wordt doorgegeven. Eventuele afmeldingen binnen 24 uur zullen in rekening worden gebracht.
Indien u een afspraak wilt annuleren kunt u dit doen door een e-mailbericht of een whatsapp bericht naar ons te sturen. U ontvangt van ons een bevestiging dat wij uw annulering hebben ontvangen.
Het kan natuurlijk gebeuren dat u een afspraak wenst te verzetten. Graag vragen wij om dit uiterlijk 24 uur van te voren door te geven aan ons.
We werken met standaard routes. Hierdoor is het niet altijd mogelijk om tussendoor terug te komen om de klus uit te voeren. We proberen altijd mee te denken, maar dit is ook afhankelijk van de beschikbaarheid van onze collega's.
Nee dit hoeft niet. Als u de noodzakelijke voorbereidingen getroffen heeft, kunnen onze collega's de schoonmaakwerkzaamheden uitvoeren zonder dat u hiervoor aanwezig hoeft te zijn.
Bij enkele specifieke schoonmaakklussen (bijv. lamellen rolluiken reinigen) is het wel noodzakelijk dat u thuis bent om ons te assisteren. Indien dit noodzakelijk is geven wij dit van te voren aan in onze bevestigingsmail.
Wij sturen altijd enkele dagen voordat wij komen een bevestiging via het door u gekozen communicatiemiddel (e-mail of Whatsapp).
Zeker! Echter is onze standaard dienstverlening gericht op de buitenkant van uw woning/pand. Mocht u ook binnen werkzaamheden uitgevoerd willen hebben, kunt u dit aangeven in uw offerteaanvraag.
BJ Schoonmaakdiensten streeft naar kwaliteit en service. Mocht het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over onze diensten of dat u een andere klacht heeft, verzoeken wij u dit door te geven via ons contactformulier.
Wij streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen en een passende oplossing aan te bieden.